/Users/josepmariafontseresidera/Downloads/google612d75ea89f49b80.html OFERTA: RESIDENTS A BALEARS
top of page
  • Foto del escritorMariona Fernández

OFERTA: RESIDENTS A BALEARS

A pocs dies del taller de Manuel GUTIÉRREZ ARAGÓN, ens queden unes places disponibles que oferim amb descomptes importants a les persones de les illes. El taller està destinat a amants de la literatura i/o el cinema, a lectors, escriptores, cineastes, documentalistes, artistes i a qualsevol persona curiosa amb ganes de compartir quatre dies amb l'autor a la finca de Mongofre Nou.


Del 6 al 9 de juny, l'escriptor i cineasta, ens parlarà del que suposa per a ell la narració, de com funcionen els seus entramats, de com es relacionen i afecten imatge i paraula i ho farà des de la seva dilatada i reconeguda experiència.

Informeu-vos dels nostres descomptes escrivint a info@talleresislados.com


OFERTA: RESIDENTES EN BALEARS


A pocos días del taller de Manuel GUTIÉRREZ ARAGÓN, nos quedan unas plazas disponibles que ofrecemos con descuentos importantes a las personas de las islas. El taller está destinado a amantes de la literatura y/o el cine, a lectores, escritoras, cineastas, documentalistas, artistas y a cualquier persona curiosa con ganas de compartir cuatro días con el autor en la finca de Mongofre Nou.


Del 6 al 9 de junio, escritor y cineasta, non hablará de lo que para él supone la narración, de sus entresijos, de como se relacionan y afectan imagen y palabra y lo hará desde su experiencia dilatada y reconocida en ambas narrativas.

Infórmate de nuestros descuentos escribiendo a info@talleresislados.com



bottom of page